onsdag.

hej på er!

är just nu inne på min fjärde dag på praktiken.. dock har jag bara gjort något på två av dem, det har bara vart massa krångel!
i söndags drog jag och pappa av en roadtrip utan dess like, ner till norrköping och tillbaka plus lite krångel på det, så vi var inte hemma på ett bar tag.. mer exakt tog vår roadtrip 15 timmar! otroligt skoj..

i måndags var vi med pappa och skruvade på skördaren..
skruvade dit ett däck och tog bort ett annat.
vi skulle byta nåt drev så vi tömde den på olja och upptäckte att det var fler drev skadade, och detta tog typ 4 timmar, efter det gav vi upp.

både igår och idag har vi vart hemma då rottne har skickat fel grejor och skotaren gått sönder.
imorse åkte vi dit och vände, när vi öppnade dörren sa pappa att det bara var att vända, rottne hade skickat fel grejor, igen!

nu ska jag vara lite social och kolla på film.
och imorn ska vi på jobbet iaf!

brafinthörshej.
/ persson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0