i cried, never gonna hold the hand of a another guy.

mitt liv rullar väl på som vanligt..
- skolan är tråkig.
- jag är trött.
- ibland är livet helt enkelt värdelöst.

ungefär så ser mina veckor ut, tur att jag har underbara klasskamrater och vänner som lyser upp min tillvaro.
ni människor är underbara! <3

nog om det.
idag har vi vart ute med skolan och röjt för första gången.
mer oplanerat och dåligt organiserat har jag nog aldrig vart med om!
och lärare som inte verkar ha något innanför pannbenet gjorde ju inte saken bättre, menmen, det gick ju det också!

efter skolans slut så gick jag upp på elevhemmet och vilade innan jag traskade ner till bussen och åkte hem till pappa.
väl där så åt jag och sen tog en pigg ponny på en tur.
utan henne vet jag inte om jag stått där jag står för den delen!

just nu ligger jag i sängen, nördar farm frenzy och dricker oboy, mums.

det var nog det jag hade att säga idag!
gonatt.

brafinthörshej.
/ persson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0