finally!

nu var det faktiskt evigheter sen jag bloggade, men nu ska jag bli bättre på det!
köpte faktiskt en dator i fredags, så nu kan jag inte skylla på att jag inte har en sådan. ;)

skolan har ju rullat igång på riktigt nu, och det funkar bra!
har haft prov och grejer, drygt men behövligt.
vi har vart ute och satt plant varje tisdag dom senaste 4 veckorna, och imorn ska vi ut igen.. I HATE IT!
nog om skolan nu.

idag var jag på två lektioner sen gick jag hem på elevhemmet med huvudvärk, duschade, lunch och sen sov jag i 2.5 timme.
tog bussen hem till bäckan, drog ut på en kort sväng med nickan, har så sjukt dåligt samvete att jag varken har tiden elr energn att ta båda hästarna varje dag..
och gomiddag fick jag idag också, fläsk, pärer och löksås! nomnomnom. <3
anneli färgade mitt hår, så nu slipper jag den fula utväxten. :D

resten av kvällen har jag suttut framför tv och dator, ska lägga mig snart..
sen får vi väl se om jag ens kan sova.

brafinthörshej!
/ persson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0