du rubbar mina cirklar, du skövlar och förstör

... du ger mig ingen ro, och jag älskar det du gör!


Nyss hemkommen från en underbar helg i huvudstaden!
Åkte dit i fredags, drog en shoppingrunda på Hööks, Jula och ICA. Det blev ett bar arbetsbyxor från Jula till mig, mycket bra att ha!
Kvällen spenderades i sängen framför Idol med Jenny, otroligt mysigt.

På lördagen blev det en tidig morgon, Jenny och Mia hade ridlektioner så jag åkte med till stallet.
Var också med och fixade lite åt J:s medryttarhäst.
När vi kom hem blev det middag och vilopaus.
Hoppade in i duschen när vilopausen var slut, för vår kväll spenderades i Globen på Ladies Night.
Jag säger bara det, fan vilken underbar kväll!

Söndagen spenderades också i stallet, det var tränigstävlingar där hela eftermiddagen så jag följde med och hjälpte till i Kafeterian och kollade när Jenny hoppade Silver såklart, jätteduktiga!
Och såklart, väl hemma blev det vilopaus och tv i sängen. I just love it!

Imorse klev jag upp, sa hejdå till Jenny som skulle till skolan.
Käkade frulla, tittade på tv och pratade med Mia innan jag åkte till centralen, pappa plockade upp mig och vi rullade hemåt.
Sov hela vägen från Tensta till Bollnäs, skönt!

När vi kom hem fixade pappa mat och jag hälsade på mina älskade hästar.
Käkade och satte mig här!

Ikväll ska jag sova tidigt så jag orkar med plugget imorn..

Brafinthörshej.
/ persson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0