all i need is you

hej & goddag!

igår styrde jag kosan hem till ytterhogdal och mina kära vänner, höstrocken stod på schemat!

bussen gick från hoddal 19.30 och vi var framme drygt en timme senare.
var lite halvpepp när jag kom dit, dock så ändrades det lika fort som jag kom in. där satt han, den där äckliga jävla människan som jag hade hoppats på att aldrig få se mer.

efter den synen mådde jag bara dåligt, jag ville åka hem!
men det var en jävla tur att jag inte gjorde det, för fyfan vad jävla bra Dead By April var!
jag dog nästan, seriöst.

kirrade en t-shirt med autograferna, fint.
sen var det ju de att komma ut till bussen igen, det var inte det lättaste..
men både ut & hem kom vi och kl.03.30 landade mitt huvud på kudden!


idag har jag inget planerat, bara tare chill.
jag har ju nyss ätit frukost och knatar runt i mammas one piece. :h

brafinthörshej.
/persson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0