Torsdag.

Tjenis penis!
Idag har jag vart en halvt aktiv kvinna!
Började dagen med att dra en repa med dammsugaren och skurmoppen.
Har kört två maskiner disk också, så nu är diskberget borta. :)
Sen var jag ju iväg till båthamn och badade med Ella, Jonny och barnen.
Jag var lektant och underhöll dom lite, tur att dom är lättroade!
Efter det blev jag bjuden på mat, spagetti och köttfärsås, götta!
Tack för det Ella :)
På eftermiddagen har jag bara degat, har vart ut på en prommis med Bubblan, annars bara degat framör datan..
Sen trodde jag att jag skulle få sova.. Hann inte mer än somna så ringde Emelie!
Men nu har jag iaf fått prata av med mig med henne ett tag. :)
Brafinthörshej!
/persson

Kommentarer
Postat av: Ella

Länkar till din blogg från min, på länklistan.

2011-08-05 @ 10:21:34
URL: http://rockmjukis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0