Lördag/Söndag.

Rubriken blev ju som den blev, men det är ju faktiskt söndag nu.

Snacka om chill dag!
Drog av en riktig sovmorgon, till 12 faktiskt.. Att ställa klockan på 9.30 gick ju åt pipsvängen!
Sen kan jag erkänna att jag låg och drog mig i sängen i en timme också..
Upp kom jag iaf, och då tog jag Portant på en liten ridtur! Pigg som tusan var hon, eftersom hon har stått ett tag. :)




Sen lite senare på eftermiddagen drog jag ett raggarvarv med gräsklipparen, det behövde också rastas.
Efter det blev det käk och sen tog jag och åkte till Skansen och umgicks med Emil och Jesper.
Det första vi gjorde var att ta epan ner på Ljusdal och köpte lite götta eftersom vi skulle kolla på film, Never back down blev det. Jävligt bra film om jag får säga det själv!
Efter det blev det lite nostalgi, Ronny och Ragge! Fan vad jag skratta, fyfan. ;)
När det var slut drog Jesper hem, då satte jag och Emil igång fiskefilm och kikade på det, eller vi och vi, han somnade!
Egentligen borde jag också sova eftersom jag ska upp 8 och följa med Emil på jobbet.
Jag hoppas han drar med mig på en fisketur också, det var fan över en vecka sedan jag fiskade sist! :o



Nu ska jag kanske försöka sova.. Jag kanske satsar på att dygna ist. ;)

Brafinthörshej!
/ persson.

Kommentarer
Postat av: Ella

O här väller det över av blogguppdatering ser jag?

2011-08-15 @ 21:38:41
URL: http://rockmjukis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0