det är som att cykla utan gummistövlar..

dålig update, ja.
har inte haft tillgång till dator och tydligen vill inte min iphone samarbeta med mig, han är bitter.
mycket har hänt de senaste två veckorna!
allt har börjat komma i ordning för gymnasiestarten, vilket skulle ha vart idag, måndag egentligen men eftersom jag ska in till östersund på magnetröntgen..
har iaf fått reda på att vi ska på läger på tisdag, ska leka kolare och kolla på ett gammalt flottningsställe.
sen vare ju det att man blir ensam tjej i klassen.. fast jag är ju van, så det löser sig. ;)
annars har livet gått på som vanligt!
den mesta tiden har gått till hästarna.
mycket fiske har det blivit dom sista dagarna.
livet leker tamefan! :D
och idag, elr egentligen igår, så for jag hem till hoddal och träffade några av mina kära vänner, vilket var underbart. <3
om jag ska vara helt ärlig så är jag faktiskt hos familjen björk nu, underbara människor! <3
men nu kanske man ska ta och sova, ska faktiskt upp tidigt imorn. ;)
brafinthörshej!
/ persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0